Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości

Drukuj
Szczegóły
Piotr Uberman
EBOI
22 styczeń 2020
Odsłony: 2337

 

I. Wymagane dokumenty

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (adresu)    

  1. Załączniki: Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku wybudowanego lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi wybudowanemu ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem; jeżeli wniosek dotyczy budynku w trakcie budowy – do wniosku należy dołączyć ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę (kopię) oraz mapę z projektem zagospodarowania terenu – w celu ustalenia lokalizacji budynku; jeżeli wniosek dotyczy budynku prognozowanego do wybudowania a działka nie jest objęta obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego – do wniosku należy dołączyć ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę (kopię) i mapę z projektem zagospodarowania terenu lub ostateczną decyzję o warunkach zabudowy (kopię) i mapę lub szkic z lokalizacją budynku – w celu ustalenia lokalizacji budynku

II. Miejsce złożenia dokumentów

 Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15 74-304 Nowogródek Pomorski 

III. Opłaty

Nie pobiera się

IV. Termin i sposób załatwienia

Do 30 dni

V. Podstawa prawna

Art. 47a ust. 5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.  z 2020 r. Nr 193 poz. 2052 ze zmianami) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca  2021 r.  w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)

VI. Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

VII. Dodatkowe informacje, uwagi

W przypadku  braku  wymaganych  dokumentów  wnioskodawca  zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy w Nowogródku Pomorskim. 

   

Wersja nr 4