Włącz się w prace nad rewitalizacją! Urząd Gminy Nowogródek Pomorski rozpoczyna prace nad Gminnym Programem Rewitalizacji
Zachęcamy do udziału w spacerach badawczych i w warsztatach z mieszkańcami oraz do wypełniania ankiet na temat obszaru rewitalizacji i do zgłaszania propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
Weź udział w konsultacjach:
3 marca – Nowogródek Pomorski
- 16.00; spacer badawczy – początek spaceru przy wejściu do świetlicy wiejskiej w Nowogródku Pomorskim (Plac św. Floriana 8)
- 17.00; warsztaty na temat problemów i potencjałów obszaru rewitalizacji (świetlica wiejska)
4 marca – Karsko
- 16.00; spacer badawczy – początek spaceru przy wejściu do świetlicy wiejskiej w Karsku (ul. Mieszka I 13)
- 17.00; warsztaty na temat problemów i potencjałów obszaru rewitalizacji (świetlica wiejska)
5 marca – Giżyn
- 16.00; spacer badawczy – początek spaceru przy wejściu do świetlicy wiejskiej w Giżynie (Giżyn 65A)
- 17.00; warsztaty na temat problemów i potencjałów obszaru rewitalizacji (świetlica wiejska)
Zachęcamy do wypełnienia ANKIET dotyczących obszaru rewitalizacji i zgłaszania PROPOZYCJI PRZEDSIĘWZIĘĆ (papierowo lub elektronicznie).
Termin na wypełnienie ankiet i zgłaszanie przedsięwzięć: 24 lutego-17 marca 2025 r.
Ankieta jest dostępna pod linkiem: https://forms.gle/up4tpc7L3Evwtb9Q8
Ankiety i formularze są dostępne również: na stronie internetowej Urzędu Gminy Nowogródek Pomorski; w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowogródek Pomorski; a także w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Nowogródek Pomorski (ul. A. Mickiewicza 15, 74-304 Nowogródek Pomorski).
Wypełnione ankiety i formularze należy dostarczyć: drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; drogą korespondencyjną na adres: ul. A. Mickiewicza 15, 74-304 Nowogródek Pomorski; lub osobiście do siedziby Urzędu Gminy Nowogródek Pomorski (ul. A. Mickiewicza 15, 74-304 Nowogródek Pomorski) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.