Wójt Gminy |
Krzysztof Mrzygłód |
pok. 2 |
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
|
|
|
|
Sekretarz Gminy |
Anna Wolańska |
pok. 5
|
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
|
REFERAT FINANSÓW I BUDŻETU
|
tel. 95 747 17 60 |
Skarbnik (Kierownik Referatu) |
Alicja Balcerczyk |
pok. 12 |
tel. wewn. 36 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zastępca Kierownika Referatu ds. księgowości i windykacji należności
|
Adriana Żuk |
pok. 13 |
tel. wewn. 27 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Starszy inspektor ds. wymiaru podatków i opłat |
Iwona Dranikowska |
pok. 13 |
tel. wewn. 27 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referent ds. obsługi klienta |
Sylwia Podleszuk |
pok. 13 |
tel. wewn. 29 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referent ds. księgowości budżetowej i rozliczeń podatku VAT |
Magdalena Jędrasiak |
pok. 11 |
tel. wewn. 32 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referent ds. księgowości wydatków budżetowych
|
Andżelika Obłąk |
pok. 11 |
tel. wewn. 32
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Pracownik administracyjny ds. księgowości |
Jadwiga Stępień |
pok. 11 |
tel. wewn. 32
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
|
|
|
|
REFERAT ORGANIZACYJNY
|
tel. 95 747 17 60, 95 747 17 81 |
Kierownik Referatu Organizacyjnego |
Kamila Bieniaszewska |
pok. 14 |
tel. wewn. 24 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Inspektor ds. ewidencji ludności i spraw obywatelskich |
Urszula Wolak |
pok. 10 |
tel. wewn. 21 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Pracownik administracyjny ds. obsługi Rady Gminy i wsparcia organizacyjnego |
Dariusz Dybiński |
pok. 14 |
tel. wewn. 24 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Sekretarka |
Magda Miszczak |
pok. 1 |
tel. wewn. 20 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.l |
Informatyk |
Piotr Uberman |
pok. 14 |
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
REFERAT USŁUG LOKALNYCH
|
tel. 95 747 17 11 |
Kierownik Referatu Usług Lokalnych
|
Iwona Bagińska |
pok. 6
|
tel. wewn. 35
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Starszy Inspektor ds. gospodarki mieniem, budownictwa i drogownictwa |
Adam Wiśniowski |
pok. 6 |
tel. wewn. 35
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Pracownik administracyjny ds. gospodarki odpadami i utrzymania porządku w Gminie |
Katarzyna Małecka |
pok. 6
|
tel. wewn. 34
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
BIURO ROZWOJU GMINY
|
|
Kierownik Biura Rozwoju Gminy |
Aneta Witków |
pok. 8 |
tel. wewn. 31 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zastępca Kierownika Biura Rozwoju Gminy
|
Anna Filipiak |
pok. 9 |
tel. wewn. 30
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Podinspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
|
Magdalena Piątek |
pok. 9 |
tel. wewn. 30
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referent ds. planowania przestrzennego |
Ewelina Sośnicka
|
pok. 9 |
tel. wewn. 28
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych |
Tomasz Szponarski |
pok. 9 |
tel. wewn. 30 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych |
|
|
tel. 95 747 17 60, wew. 27
|
|
|
pok. 13 |
tel. wewn. 27 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
|
|
|
|
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego |
Ewa Sulikowska
|
pok. 6
|
tel. 605481760 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
|
|
|
|
Przewodnicząca Rady Gminy |
Mariusz Konowaluk
|
|
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |