I. Wymagane dokumenty
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (adresu)
- Załączniki: Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku wybudowanego lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi wybudowanemu ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem; jeżeli wniosek dotyczy budynku w trakcie budowy – do wniosku należy dołączyć ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę (kopię) oraz mapę z projektem zagospodarowania terenu – w celu ustalenia lokalizacji budynku; jeżeli wniosek dotyczy budynku prognozowanego do wybudowania a działka nie jest objęta obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego – do wniosku należy dołączyć ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę (kopię) i mapę z projektem zagospodarowania terenu lub ostateczną decyzję o warunkach zabudowy (kopię) i mapę lub szkic z lokalizacją budynku – w celu ustalenia lokalizacji budynku
II. Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15 74-304 Nowogródek Pomorski
III. Opłaty
Nie pobiera się
IV. Termin i sposób załatwienia
Do 30 dni
V. Podstawa prawna
Art. 47a ust. 5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. Nr 193 poz. 2052 ze zmianami) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)
VI. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
VII. Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy w Nowogródku Pomorskim.
Wersja nr 4