Wymagane dokumenty
1. Wniosek o odbiór plenowanych do zdemontowania wyrobów zawierających azbest
- Kopia dokumentów potwierdzających zgodność zamierzenia budowlanego z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
- kopia umowy na wykonanie prac związanych z usuwaniem elementów lub materiałów zawierających azbest zawartej z firmą:
- Posiadającą odpowiednie zezwolenie
- Decyzję zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwienia
Wnioski po stwierdzeniu ich kompletności rozpatrywane są na bieżąco wg kolejności ich złożenia aż do czasu wyczerpania środków na dany rok kalendarzowy. Wywóz azbestu uzależniony jest również od ilości azbestu zgłoszonego do utylizacji.
Podstawa prawna
Uchwała nr XVII/117/08 Rady Gminy Nowogródek Pomorski z dnia 22 września 2008 r. w sprawie przyjęcia Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Nowogródek Pomorski
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Jednostka odpowiedzialna
Referat Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 3, tel. 957471711
Wersja nr 1