Wymagane dokumenty
1. Podanie o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
2. Do wglądu:
· dowód osobisty
· dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego
· dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sadu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej lub wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego lub postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne)
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
OriSO Ewidencja Ludności pok.nr 7
Podinspektor ds. obywatelskich Urszula Wolak
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwienia
Do 30 dni , w sprawach skomplikowanych - do 60 dni.
Podstawa prawna
Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych ( Dz. U. z 201 Nr 167, poz. 1131 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
wersja nr 3