OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
Adres pocztowy:
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Nowogródek Pomorski 74-304 zachodniopomorskie
Telefon: Fax
095 747 17 60, 7471711 095 747 1760
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Dostawa paliwa płynnego dla autobusów będących w dyspozycji Urzędu Gminy Nowogródek Pomorski”
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Dostawa
nie przysługuje odwołanie,
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- sukcesywna dostawa paliw płynnych, poprzez tankowanie autobusów będących w dyspozycji Zamawiającego.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
KODY CPV
23121100-2 Olej napedowy
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej
nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium
NIE WYMAGANE
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.:
- a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryteriów spełnia/nie spełnia i odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VIII SIWZ
W przypadku kiedy o zamówienie ubiega się wspólnie dwóch lub więcej Wykonawców, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, jak również do zawarcia umowy. Zamawiający w powyższym przypadku zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w umowie postanowień ustalających solidarna odpowiedzialność Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z zapisów umowy. Wszelkie wymagania dotyczące Wykonawców wynikające z niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia pozostałe warunki określone przepisami Art. 22 ust. 1 i Art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 - załącznik nr 2 oraz załącznik 3.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Parafowany projekt umowy załącznik Nr 4
- Aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena - 100 %
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówień:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również pod adresem:
Urząd Gminy
- A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pom.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 14.07.2008 Godzina: 12:00
Miejsce: Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15,
74-304 Nowogródek Pomorski, pokój nr 10
IV.3.5) Termin związania ofertą:
30 DNI
IV.3.6) Informacje dotatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nie dotyczy