OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Gmina Nowogródek Pomorski
Adres pocztowy:
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Nowogródek Pomorski 74-304 zachodniopomorskie
Telefon: Fax
095 747 17 60, 7471711 095 747 1760
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Zielona energia - przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną biomasą dla budynków Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Karsku”
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie,
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
3.1. Przebudowa kotłowni, wymiana kotła na kocioł na biomasę o mocy 250 KW z możliwością zastosowania kotła o mocy 200 KW lecz z większym buforem (2000 litrów) wraz z automatyką i podłączeniem do istniejących instalacji.
3.2. Budowa magazynu na biomasę wraz z systemem nagarniania i podawania paliwa (biomasy) do kotła
3.3. Remont pomieszczeń kotłowni.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
KODY CPV
45232141-2 - roboty grzewcze
45331110-0 - instalowanie kotłów
45330000-9 - hydraulika i roboty sanitarne
45231112-3 - instalacja rurociągów
45321000-3 - izolacja cieplna
45111200-0 - przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby
45111213-4 - roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112100-6 - roboty w zakresie kopania rowów
45111240-2 - roboty w zakresie odwadnia nie gruntu
45122000-8 - próbne wykopy
45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - roboty budowlane
45213221-8 - magazyn biomasy
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej
nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
do 30 października 2007r.
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacje na temat wadium
NIE WYMAGANE
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-
Wykonawca spełnia warunki Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
2.2 Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.
Udokumentowanie spełnienia warunku.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.3. Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - min. 1 pracownika z niezbędnymi uprawnieniami do kierowania określonymi w przedmiarze robotami, należącego do Izby Inżynierów i Techników.
Udokumentowanie spełnienia warunku.
Wykaz osób kierujących robotami i pełniących nadzór - wg wzoru jak
w załączniku nr 3 - którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z kopiami dokumentów - uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów i Techników.
2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 9) w okresie ostatnich trzech lat przed
wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością min. 1 usługę tj. przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną biomasą lub budowa nowej o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
2.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Udokumentowanie spełnienia warunku.
Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 350 000 PLN.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
-
Formularz ofertowy wraz z zawartymi tam oświadczeniami - na załączonym druku.
-
Wypełniony przedmiar robót - załącznik 1.
-
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia pozostałe warunki określone przepisami Art. 22 ust. 1 i Art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 załącznik nr 2.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile występuje)
-
Umowa Konsorcjum (o ile występuje).
-
Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, na załączniku Nr 3, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia , przynależność do IIB) - zgodnie z pkt 8.3. SIWZ
-
Wykaz podwykonawców (o ile występuje) - Załącznik Nr 4
-
Parafowany projekt umowy załącznik Nr 5.
-
Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 350 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena - 85% okres gwarancji - 15%
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówień:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również pod adresem:
Urząd Gminy
ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pom.
Cena 50 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 23.08.2007 Godzina: 12:00
Miejsce: Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15,
74-304 Nowogródek Pomorski, pokój nr 10
IV.3.5) Termin związania ofertą:
30 DNI
IV.3.6) Informacje dotatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nie dotyczy
WÓJT GMINY
NOWOGRÓDEK POMORSKI
Tomasz Pietruszka