Zamawiający: |
|
Adres: |
Kontakt: |
Numer |
||||
Data publikacji: |
||||
Przedmiot: |
||||
Treść przetargu: Nowogródek , dnia: 05. 03. 2007 r. Nr sprawy: O R i S O/1/2007
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski o g ł a s z a
przetarg nieograniczony na: „Dostawa paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy Nowogródek Pomorski”
1. Nazwa i adres zamawiającego. Urząd Gminy Nowogródek Pomorski ul. A. Mickiewicza 15, 74 - 304 Nowogródek Pomorski, woj. Zachodniopomorskie Tel/fax: (0 95) 747 1760,
2. Tryb udzielenia zamówienia : Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych .
3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. www.nowogrodekpomorski.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, poprzez tankowanie samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego (samochód Nysa, traktor ,autobusy szkolne. samochody pożarnicze ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Nowogródek Pomorski - Kod i nazwa kategorii wg CPV: 23111200-0 Benzyna bezołowiowa, 23121100-2 Olej napędowy - Szacunkowe ilości i asortyment zapotrzebowania na paliwa płynne, będących przedmiotem dostawy:
Lp. Rodzaj paliwa Jednostka miary Ilość 1/12 (średnie miesięczne zapotrzebowanie na paliwo) 1. Benzyna bezołowiowa Pb 95 litr 1.100 92 2. Olej napędowy ON litr 23.000 1917 Ilość paliwa przedstawiona w powyższej tabeli jest wielkością orientacyjną i nie wiąże zamawiającego. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach PN - EN 228/2005 i PN - E 590/2005.
5. Zamówienia częściowe i wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: · Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadają na terenie Gminy Pacanów co najmniej jedną stację paliw czynną w dni robocze od poniedziałku do piątku, lub posiadają możliwości techniczne i logistyczne do dostarczenia i dystrybucji przedmiotu zamówienia na miejsce i w czasie wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w przypadku nieposiadania przez Wykonawcę stacji paliw na terenie Gminy Pacanów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryteriów spełnia/nie spełnia i odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VIII SIWZ · W przypadku kiedy o zamówienie ubiega się wspólnie dwóch lub więcej Wykonawców, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, jak również do zawarcia umowy. Zamawiający w powyższym przypadku zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w umowie postanowień ustalających solidarna odpowiedzialność Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z zapisów umowy. Wszelkie wymagania dotyczące Wykonawców wynikające z niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
8. Wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu przetargowym. 9. Kryteria i zasady oceny ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Termin składania ofert upływa dnia: 19 03. 2007 roku. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Nowogródku pok. nr. 10 do dnia 19. 03. 2007 roku, do godz. 11.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19. 03. 2007 roku, o godz. 11.05 w sali narad Urzędu Gminy w Nowogródku.
11. Termin związania oferta: Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacje dotyczące zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacje o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy w Nowogródku Pomorskim Tomasz Pietruszka
|